my foLLoweR

Saturday, 19 March 2016

Candle Light Dinner Bollywood

salam yang sedang membaca awak ...harini nak exercise kan jari-jari yang mula gemuk ni .

THE MATERIAL GOLDEN NIGHT MATERIAL 2016
theme Bollywood

aku tak sangka bila kau setuju nak pergi sama-sama dengan aku masa dinner tu then aku tak sangka yang kau nak sedondon color dengan aku wahhh


masa kita datang tu, banyak mata yang perhatikan kita sebab nya maybe mereka tengok kita cantik dan handsome kot haha pastu ramai cakap kita macam shah rukh khan and kajol. baju kita ikut theme pula golden. taknak tulis banyak, tengok jelah gambar


masa ambil gambar, kau macam malu-malu nak bergambar hihi harap maklum saya ni kuat bergambar tau, so kau kena terima yang aku ni kaki bergambar






have i mentioned today how lucky i am to be in love with you ?

Alhamdulillah time dinner ni kita dah official, aku tak sangka selama kita kenal kau tak pernah give up pun dengan perangai aku yang macam budak-budak. 

maybe i'm too late to be your first. But right now i'm preparing myself to be your last







No comments:

Post a Comment